sobota, 4 lutego 2012

Madzia

Tak. Wreszcie odważyłem się napisać tych parę słów. Wielka szkoda, że człowiek nie żyje, ale jeszcze większa szkoda, że dziecko. Ono na świat się nie prosiło. Nie wierzę, że śmierć dziecka była wynikiem wypadku. Uważam, że matka ją zabiła. W telewizji każdego dnia obserwowałem tę matkę. Brak emocji, lub emocje udawane. Nie zdziwiłem się, jak dowiedziałem się, że dziecko nie żyje. Czułem to, że matka kłamie. Moim zdaniem dzeciobójczyni powinna siedzieć w więzieniu do końca życia. Tam powinna być w celi takiej, w której naprawdę zrozumie co zrobiła. Nie będę jej żałował. :-(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kartka z kalendarza na 20.05.2022

  140 dzień roku 20 tydzień roku 2022 Maj  19 maja 2022 21 maja 2022  20 Piątek Imieniny dzisiaj  obchodzą:   Bernardyn ,  Kolumba    oraz  ...