piątek, 18 maja 2012

Fabiański ma dość Arsenalu. Nie spodziewał się powołania

Fabiański ma dość Arsenalu. Nie spodziewał się powołania - Najważniejsze informacje - Informacje - portal TVN24.pl - 18.05.2012



Ale czy mu się uda.


- Mam nadzieję, że moja przygoda z Arsenalem dobiegła końca. Nie widziałem sensu ciągłych rozmów z Wengerem. Wyjaśniłem, jaki jest mój cel, a on wysłuchał i powiedział swoje zdanie na ten temat - powiedział w czwartek na zgrupowaniu kadry, bramkarz reprezentacji Polski, Łukasz Fabiański. Golkiper Arsenalu zdradził też, że miał "dwie konkretne oferty zimą", ale klub nie pozwolił mu odejść i z tego też powodu nie spodziewał się powołania na Euro od trenera Franciszka Smudy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kartka z kalendarza na 20.05.2022

  140 dzień roku 20 tydzień roku 2022 Maj  19 maja 2022 21 maja 2022  20 Piątek Imieniny dzisiaj  obchodzą:   Bernardyn ,  Kolumba    oraz  ...