piątek, 3 maja 2013

Abp Józef Michalik boi się, że media polubiły papieża Franciszka. "Chcą papieżem walczyć z Kościołem" | NaTemat.pl

Abp Józef Michalik boi się, że media polubiły papieża Franciszka. "Chcą papieżem walczyć z Kościołem" | NaTemat.pl

Papież Franciszek pomaga mediom walczyć z Kościołem, a obawy abp. Józefa Michalika z Jasnej Góry są zasadne?

źródłohttp://natemat.pl/60065,abp-jozef-michalik-boi-sie-ze-media-polubily-papieza-franciszka-chca-papiezem-walczyc-z-kosciolem

Po tej wypowiedzi Abp Michalika widać, że kościół katolicki boi się ubóstwa. Przyzwyczajony jest do zbierania dla siebie jak najwięcej. Może prawdziwych kapłanów jest może 10%, a reszta....
Myślę, że papież Franciszek nic nie zmieni przy takich oficjelach kościelnych. Ja się zastanawiam nad zmianą wyznania. Podejmę decyzję w sierpniu.
To moje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kartka z kalendarza na 20.05.2022

  140 dzień roku 20 tydzień roku 2022 Maj  19 maja 2022 21 maja 2022  20 Piątek Imieniny dzisiaj  obchodzą:   Bernardyn ,  Kolumba    oraz  ...