poniedziałek, 6 maja 2013

Niedziela 5*5*13W


Wczoraj nareszcie dotarłem do Arturówka. Była znakomita pogoda. Było tak ciepło, że niektórzy chodzili bez bluz. Było pełno rowerzystów, którzy utrudniali mi przejście przez szlak niebieski. W Arturówku byłem może 15 minut. Zjadłem dużego loda, chciałem popatrzeć na stawy, lecz one są w remoncie i woda była w jednym. Następnie skierowałem się w stronę działek w Łagiewnikach. Szedłem szlakiem niebieskim. Dowiedziałem się, iż na pagórku prawie na przeciwko klasztoru stał mały drewniany kościółek pod wezwaniem św. Wincentego. Pod kościołem były podziemne korytarze, gdzie chowano zmarłych. W 1941 hitlerowcy rozebrali kościółek i teraz w tym miejscu stoi krzyż przypominający, że tam \chowano ludzi. Potem poszedłem na działkę. Posiliłem się jedząc serdelka popijając zupą chmielową. Następnie wróciłem do rzeczywistości i wróciłem do centrum Łodzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kartka z kalendarza na 20.05.2022

  140 dzień roku 20 tydzień roku 2022 Maj  19 maja 2022 21 maja 2022  20 Piątek Imieniny dzisiaj  obchodzą:   Bernardyn ,  Kolumba    oraz  ...