wtorek, 20 marca 2012

"Przymusu religijnego nie da się etycznie obronić"

Ja jestem przeciwny religii w szkole. Kościoły mają szerokie zaplecza, oraz salki, gdzie można przeprowadzać lekcje religii. Szkoły powinny być apolityczne i areligijne. Do szkoły mogą także chodzić uczniowie innych religii. Ktoś inny powie. Przecież jest jest też etyka. Owszem, jest taki przedmiot. Jest dużo takich szkół w całej Polsce, szczególnie w mniejszych ośrodkach, gdzie brak jest etyków. Ja sam chodziłem na religię przy kościele i chwalę to sobie. Poznałem innych ludzi z innych szkół. Dlatego jestem przeciwny nauczania religii w szkole.

źródło: http://www.tvn24.pl/-1,1738695,0,1,przymusu-religijnego-nie-da-sie-etycznie-obronic,wiadomosc.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kartka z kalendarza na 20.05.2022

  140 dzień roku 20 tydzień roku 2022 Maj  19 maja 2022 21 maja 2022  20 Piątek Imieniny dzisiaj  obchodzą:   Bernardyn ,  Kolumba    oraz  ...